JOHAN VAFAN GÖR DU!

Johan ringer mig och frågar om han får låna mitt cs acc för han är bannad även på cs. Cool som jag är säger jag chillbill och ger han mitt acc trots jag har runt 1500 poäng och massa feta medaljer.

Dagen efter loggar jag in på mitt acc och ser att han gått loss som en jävla grizzlybjörn på jägers! Det ända vettiga han gjorde var att inte ta bort mitt foto eller mitt namn. Men ny presentation och typ 700 poäng mindre!

gd bildfittan går inte att förstora mer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dsdsd  I harpungens presentationen skriver han "Hejsan jag är en cool - kille som gillar att åka till donkan och dricka cider. När jag inte dricker cider så är jag en såkallad sittkissare som älskar livet. Jag söker andra spelare som är lika facinerade av spelet counter strike som jag är. Vill gärna komma i kontakt med några kisokmongon som är rutinerade i gamet och som kan lova tung leverans båd inne på banan och utanför. Det som verkligen gör mig exalterad är när man får in ett HS - på en soldat, då jävlar hettar de till och jag kan fira hela natten lång med mina små chicken nuggetz. Snart är klockan 8a och hade tänkt att ta mig en powernap för inatt gäller de verkligen att alla i klanen smällfetajudar är redo för att gå loss och dansa disco med AK47an och vinna så många GATHORES som möjligt, för inte imorgon, inte i övermorgon och inte på onsdag ska jag spela Counter Strike så inatt gäller de, TILL ATTACK MINA SMÄLLFETAJUDAR FÖR KRISTALLNATTEN KOMMER TILLBAKA INATT! SEGER MOT SK MED 13-1... RUTINERAT?"


Jag kan fortfarande inte förstå hur man kan förlora 700 poäng på 1 dag! kan inte ens förstå det om man gjort det på 1 vecka..

inte konstigt han åkte till psyket och fick sitta med munkavel i skolan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0