Du har ett paket att hämta!

Jag får en påminnelse från Posten om ett paket som finns på Malmborgs. Först försöker jag minnas vad fan jag beställt för något, sen slår det mig att jag beställt svamp growboxes från holland ÄNTLIGEN! tänker jag. Glad som fan traskar man ner till Malmborgs och tror man ska få hem fina boxar preppade med hollandia svampar. Ställer mig vid kassan i mina tajta mjukis och i min hood över min gangster keps, trött som din farmors fitta och ser fullkomligt jävla cp ut, men lycklig som få. iallafall så löser jag ut min skatt som förövrigt kostade mig 1974kr men shi brydde han sig för om 14 dagar ligger jag på storkovan tänkte jag.

kommer in genom dörren, sliter upp paketet och får syn på ett par Punto Blancos?
 
ah fyfan vilken täckmantel tänker mästerdetektiven och gräver vidare tills ett par röda zip slip string!

  
När jag tog upp dessa röda Zip slips i handen så började svetten rinna som på polackerna i hamnen, jag hoppar ner i katongjävlen och sliter ut allting, kalsongerna bara svävar men inga growboxes. shi fick man

Nu ligger jag inne med en mixad kartong med stringkalsonger för 1974kr som inte ens passar mig!
kommer att sälja dem på fruktavdelningen på Malmborg för två nittionio styck. förutom dem röda zip slipsen som jag inte kan släppa för under en fem hundring.

Det är fan inte lätt när det är svårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0