Brudmagneten kör in i en återvändsgränd

Jag tänkte inte lägga upp denna bilden först och har hållt på den så jävla länge. Åren går och bilden har rusat upp i värde. Nu när jag åter igen haft en sån dag utan något syfte så kände jag att det måste göras något nyttigt. Så ett inlägg måste skrivas och det dedikerar jag till alla vi förlorare där ute! 

Jag citerar mig själv " Vi alla är förlorare, skillnaden är vem som döljer det bäst" och här har vi ett exempel som jag ofta refererar till när jag vill beskriva en förlorare som inte lyckas dölja ett skit och dessutom blir fotad mitt i våldtäcktsförsöket

Så varför hålla på gobitarna, jag menar...











Kommentarer
Postat av: sverker

haha vilken bög killen är!

2009-11-20 @ 15:46:08
Postat av: sverker

bylund och brange hahaha

2009-11-20 @ 18:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0