Min Komvux studentfest 09 blir uppskjuten till nästa år!

Pågrund av bristande kunskaper och ett fett jävla IG i mitt ända ämne jag läste på ett helt år så blir min studentfest uppskjuten till nästa år, förhoppningsvis!
Det är inte roligt men som min psykolog sa, kan det hända oss alla. Alla har inte lätt för svenskan trots jag bott här hela mitt liv. Och stavning som ni pser är inte min starka sida heller. Trots detta mindre ´misslyckande planerar jag att bli stenrik och ha obegränsat med sheeba i källaren.

Behandla andra som du vill bli behandlad själv, som din mamma alltid sa med piskan i handen!

sheeb in!

Kommentarer
Postat av: rockisland

hahaha skön blogg

2009-05-21 @ 17:27:41
URL: http://rockisland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0