kompiskärlek

COLLIN säger:

jiiiiiiiiiiiih

Sweet Lou säger:

hallå din fuckin tomte

Sweet Lou säger:

sug i bäret

Sweet Lou säger:

jag tar med öl dit

COLLIN säger:

bring weed

Sweet Lou säger:

håller inte po med sånna fasoner

Sweet Lou säger:

för helvete du har mycket att lära

COLLIN säger:

hahahhaaha

Sweet Lou säger:

du din thjugge javeö

Sweet Lou säger:

jAg ska plugga igen gumphollet po di och fläta din mammas punghår

COLLIN säger:

haha är du hög eller

Sweet Lou säger:

bland annat, jag lever rock n roll liv fär hevete

Sweet Lou säger:

mjöl och brännvin för hela slanten

COLLIN säger:

lek inte

COLLIN säger:

du har aldrig varit PÄCKAD

Sweet Lou säger:

packad är mitt mellan namn tillsammans med snövit och marymalongo ditt fuckin fetto.

Sweet Lou säger:

bara för folk förknippar dig med karlsson på taket

COLLIN säger:

ska dra nu

COLLIN säger:

ät carrans snor

Sweet Lou säger:

ffitt-ballong

Sweet Lou säger:

försök äta draggen baguette utan att ömsa skinn

Sweet Lou säger:

börjar bion snart?
COLLIN säger:
JA FAN ses där 9


Kommentarer
Postat av: Bo ya ka shaa

Skulle joinat Stapel de var över soft! Bara vi där, kom precis hem ffs. fede fyllemacka o poppa igång gameboyet, im on it. G niggghtz

2009-05-31 @ 04:13:00
URL: http://simonboholm.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0