rapport från dass

sitter här på dass och försöker kräma ut gårdagen och så mår jag som en sönderknullad fransmann på en cowboysarklubb i berlin.
Var nyss i skolan och skulle ordna upp mitt liv och fjäska till mig ett godkänt. då säger fittdjvärgennnn(överfet)n att jag måste skriva 3-4 sidor till IDAG för att ha chans till ett jävla betyg.
innan fjäsket så hade jag min dag planerad, jag skulle poppa lite tabletter och börja kröka igen och sen ringa någon fet dude och snacka lite gott, istället är jag en fuckin nolla som sitter och bloggar så tråkigt jag har det och tror andra läser det.

VIlka jävla idioter som skriver seriösa bloggar som denna föresten. !"jag gick upp, gjorde mig en macka med ost sen kolla the hills hela dagen" ah dra åt helvete. Folk behöbveer en blogg om knark och dataspel!
tipsa mig pappa, min ända trogna läsare!

vill testa heroin men har inte pengar till det! pz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0