Stanken från min fars kontor!

Idag var det jobb och det började som vanligt.
Tills jag mot slutet på dagen kände en bekant doft, det rättar sagt STANK från min fassas kontor. Det var inte svett utan någon mycket lenare och finare.Stanken fick mig att börja tänka på fina stunder med klanen på d2. Den fick mig att bara se hs och inga JÄVLA LEG HITS!

Det var en stank som fått bulas första brud att se okej ut!
Den lukta så gott att hela familjen collin hade hoppat över sin kina-buffé för att känna den.
Så jävla gott att thompes svettlökar i 7an hade framstått som små fina luktegott kulor.
Så pulig att ett awp skott på longen hade känns som en leg hit med scout.
Så f-ing fint att thompes teamkill i t spawn var värt det.
Så rusikgt jävla fint så att jag ser ut att vara 185cm lång(shiiiiit).
Så jävla fint så att beppe hade kunnat uttala ett ord på engelska rätt.
Stanken var så bra att mattes teamflashing gång på gång inte störde mig, fick mig att skrika och hata mitt liv!
Så fint att micha framstår som en normal person och att män faktiskt kan vara dagisfröknar på dagarna och iskalla cs-mördare på nätterna?
Så god doft att ingen lagt märke till bylunds spott i sin frisyr på Slagt.
TIll och med så god att man inte lägger märke till skägget johans bling bling brud hade odlat inför heartbreak där dem hooka upp.



Kanske lever han dunder när vi andra kollar bort?, eller är det affärer och jag kasnke kan få bra pris?


peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0