kissmannen på disco

Han slår till igen, denna gången på efterfesten hos bloggkändisen bula. Kissbjörnen blev helt för full och trött efter några timmars puma jakt, och kissmannen orkar inte röra sig ur soffan för att gå på toaletten. Några minuter senare så kissar han på sig lite och orkar fortfarande inte resa sig för att gå på toaletten, så kissekatten avslutar jobbet på Bulas vita fina soffa.

han vaknade bakfull och skitful och det första kissmannen säger är:

"asså när jag somnade var det torrt... men helt vått när jag vaknade"

Sen tar krafterna slut och kissen lägger sig igen. 20 minuter senare när kissen har samlat krafter så får han ur sig:

"det måste varit 10 år sen senast jag kissade på mig..:"

Kissmannens omtalade gröna fest kallingar är förstörda!!.. Vilka kommer han att välja nu istället? hur ska han kunna charmera damerna nästa helg utan hans limegröna tält? Blir det dom prickiga mån-ons kalsongerna eller köper björnen in ett par nya?

image14


Kommentarer
Postat av: bajs-bysh

hahah! din avslutning med festkallingarna hade inte schvullman kunnat match!! succé rorre!

2008-02-25 @ 08:59:56
Postat av: maskin

hahaha det e fint

2008-02-27 @ 09:57:54
Postat av: kiers juern

KISS JOHAN

2008-02-27 @ 23:01:26
Postat av: drenner

SUCCé

2008-02-28 @ 21:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0