Nightmare before måndag

Efter att ha återhämtat mig någorlunda från igår med en frukost bestående av kaffe och godis samt lite bläddrande i Sydsvenskan bestämde jag mig för att kladda lite här. Vad jag tänkte berätta om var en hemsk mardröm jag upplevde natten till igår.

Jag vet inte hur och jag vet inte varför, men jag letade efter såna där små foton man tar när man tar skolfoton, så hittade jag dom i nån låda till slut. Till min stora fasa hade jag tydligen ganska långt hår då, äsch tänkte jag. Men när ja såg den bilden hade jag världens emofrilla!!!! Ja, ni läste rätt. Er ödmjuke berättare hade blivit en emo. MEN! Som tur var så drömde jag en mardröm bara och efter att ha vaknat alldeles kallsvettig och förtvivlad (det kändes så verkligt att jag nästan fick gå och kolla mig i spegeln. Men jag besparade spegeln det.) så somnade jag om och emofrillan var ett minne blott.

När vi ändå är inte på emo så finns det dom som har använt denna tonårsfluga och gjort den till något kreativt. Kommer ni ihåg Tickle me Elmo? Nu finns "Tickle me emo", den ledsna versionen av dockan: http://www.youtube.com/watch?v=4nRNYG_xM2U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0