Axwell

TELL ME WHYYYYYYYYY!!! Alla har vi hört den. Alla har vi lärt oss hata den. Låten jag snackar om är ju Tell me why och skaparen heter Axwell. Samme Axwell som ska befinna sig på Slagthuset och "alla" ska dit...Nåja, nästan, iaf de flesta av polarna. Vafan e de för musik...vänder några plattor, skruvar på lite knappar...ge mig samma pengar och jag kan göra det på heltid för fan. Bratsen är ju lika dumma för det, dom hoppar ju runt till vad fan som helst efter två-tre helrör sockerdricka. Då kvittar det om man har inbakat hår eller en rosa Lacostepiké. Bögar

Vad jag vill komma fram till är att gårdagen förmodligen kommer vara skittråkig eftersom ingen är hemma, pga Axwell. Axwell jag hatar dig...lite

Kommentarer
Postat av: C

dagens wannabelärarkommentar; Axwell är det inget fel på, dock samplar han ju alltid så originell är han inte. + att det verkligen inte bara att "brats i rosa lacostepiké", om jag inte har helt fel har ni antagligen båda två en lacostepiké + att det var ca 15% brats på slagt. läs min blogg istället för ni är fruktansvärt cyniska!

2007-10-02 @ 12:59:01
URL: http://brangzor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0