Ännu en sågning

Ännu en redovisning för maggan i svenska.. Denna gången var det inte pildammsparken, utan Per Ts artikel "inte som andra" som handlar om Sverigedemokraterna. Maggan var inte nöjd iaf, jag skulle anstängt mig mer och jag ska kunna mina saker när jag går upp där.. sen hitta hon även en jävla massa andra fel... tantjäveln slutar aldrig prata... och det är speciellt jobbigt att höra på henne för rösten dödar. den är helt åt helvete..

Maggan kan suga min centimeter... Hon har sina favoriter, alla tjejer i klassen får skitbra fast dom snackar om skoltröjor och skit... dom e fan nollor hela högen...

som sagt, allt med 3 hål borde brännas på bål


Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0