dagens outfit

trasiga kallingar, 2345623 kr på Spirit. Olikfärgade strumpor från UFF, man kan matcha också men jag hittade inte den rätta färgen helt enkelt. Palestinasjal 20kr, köpt i Egypten (shit vilket fynd asså). Kofta som mormor har stickat, gratis såklart...FNISS. Cheap Mondayjeans från Weekday - 15 spänn. Converse, finns varfan som helst men dessa är superfräsiga och jag beställde dom från internet. Dom har Che Guevara på sig och kostade 799kr. Sten i handen, gratis på gågatan.Och ett jävla humör.

Så, nu kan jag gå med i AFA

Förresten, idag vill jag tillägna inlägget till my mate Rallykalle, som fyller 18 fetingar idag...PEACE AND LOVE

Kommentarer
Postat av: Rallykalle bulanto

Tnx m8

2007-10-04 @ 21:17:07
Postat av: brangz0r

ofta betala 20 kr för en palestinasjal. jag hade krävt betalt för att ens bära den

2007-10-14 @ 23:34:58
URL: http://brangzor.blogspot.com
Postat av: väggen

blatten kan sitt mode. p.s ta med lite burrek till mig imorogn, kkkiss

2007-11-06 @ 20:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0