WOW är mer än bara ett spel...

World of warcraft är mer än bara ett fint lir att chilla med grabbarna till. wow är en f-ing livsstil som gör livet värt att leva.. När man som nu kommer hem från en fattig fotbolls träning där alla mobbar en och skjuter bollar på en när tränaren inte ser, då är det bra med sin kära data och wow. Där har vi riktiga vänner som bryr sig för den man är och hur man spelar och inte bara ytligt och hur stark man är på fotbollsplanen.

Wow är ett skitballt spel. Man kan bl.a kolla på solnedgången, raida, prata med andra, bounda(fixa polare),fiska,dricka öl mm.

Sen finns där många tjejer som inte är så kräsna över hur man ser ut i verkligheten(IRL).. På wow är tjejerna mer intresserade av pengar(guld) och hur många epix man har dvs lila items. Själv har jag full epic så brudarna älskar mig och jag får minst 5 erbjudande av kåta brudar som vill dansa för mig in game...

Snart så ska mitt gäng(guild) på wow ha en träff här i Malmö. Alla är så snella redan så jag vet att det kommer gå bra.. jag sköter ölen och Xtz skulle sköta musiken. Hoppas bara sexypala och Girlyhunta kommer också för dom är sjukt bra(skillade) En gång när vi skulle raida så va jag nära att dö, då rädda dom mig genom att lägga en potion på mig så jag fick mer mana och kunde flash heala mig själv. Jag blev super lycklig för det va en boss i naxx.. Min guild heter Heart and Honor och där är bara svenskar mellan levlarna 60-70. vi har cirka 50 members och raidar mån ons. sen kör vi arena 2vs2 på tors. och 5vs5 på fredagar...

AMBUSH AMBUSH AMBUSH, BACKSTAB BACKSTAB BACKSTAB, SPRINT SPRINT SPRINT!!

 Här är jag och mina bästa vänner(in game)

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Buck

haha, du är rubbad =)

2007-08-29 @ 14:46:49
URL: http://www.hylliesports.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0