mitt första svettiga inlägg

Denna blogg är till för alla nollor där ute!
från kukpumpar till dekrim, ja allt platsar här..

Idag är det tisdag och det har varit skola mellan 8-13.. Dagens första lektion var bollsport som leddes av Sven vår vän. Gympa salen var ledig men ändå ville den solbrände gamla jäveln ut i det kalla och kicka boll.. Vi är 50pers i klassen, 3 av dom är utlänningar. Efter vår söta lilla jävla uppvärmning som var helt jävla värdelös delade vi upp i 3 lag, såklart kom jag med alla 3 utlänningarna.. Jag har inte så mycket mot dem,  MEN DOM JÄVLARNA PASSAR ALDRIG BOLLJÄVELN!, fast dom suger så jävla mycket och väger max 45kg.. Eftersom jag och alla andra inkl. bluudsen är så jävla piss fitt mycket bättre och kunde sänkt några baljor till laget så blir man så lack och helt jävla förvirrad...
äh fuck it...

ÖL ÖL och mera ÖL kan rädda en hel dag så tog jag beslutet tillsammans med några fula kompisar att dra till husmans efter skolan. Och det va fään NIC

Kommentarer
Postat av: bysh

mannen, du är en sjuk människa som dock måste lära dig att skapa nya inlägg istället för att fortsätta uppdatera i samma ;D

2007-08-28 @ 17:53:28
URL: http://bysh.blogg.se
Postat av: Anonym

Shit asså...

2007-08-28 @ 20:12:17
Postat av: psykkk

haha du är sjuk

2007-08-28 @ 21:37:34
Postat av: ahha

hahah är jag ful

2007-08-29 @ 13:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0