Emo is just an excuse for boys to act like girls

(och så är dom lite smutsiga också)

Nåja. Syftet med den här bloggen var att diskutera ämnena hobbys, emos, wow och dekrim. Nu har vi kommit till emodelen. Ni har säkert sett dom på stan, randiga, håret för ögonen (svart såklart), och hål i näsan, läppen, öronen, ögonbrynen, osv. Smink under ögonen, och hela kitet. Frågan man ställer sig är då varför?

Jo, mina bitchiz n hustlaz. Det ska jag förklara för er, en emokille har enligt oss (Räkbajs och Kroat) valt att se ut som skit för att när de var lite mindre var det dumma pojkar i skolan som tyckte att emokillarna (innan emostadiet) var lite konstiga och tjejiga (bögiga) när de inte ville vara med på bandy eller fotboll på rasterna. Emokillarna valde då att hoppa hopprep och skvallra om vem som är sötast av killarna istället, eller sätta sig i ett hörn och gömma sig för den hemska omvärlden som faktiskt inte förstod deras känslor och åsikter. Bullshit. Bögjävlarna fick sin räddning när Blink 182 började sjunga om hur jobbigt det är att vara tonåring, och då hittade de adnra blink 182fans som de kunde diskutera livets stora frågor med och skära sig och visa sina coola ärr.

När man är 15-18 år, vad fattar man om livet. Bruden lämnar en, vafan hon var säkert idiot ändå. Inga pengar, ut och råna nån, eller sälj dig på gatan...det löser sig alltid. Så tänker vilken normal människa som helst; Det löser sig! Men inte emos. Dom förstorar ett litet problem och alla ska tycka synd om dom äcklen för att de har det så jävla svårt. Klipper sönder sina kläder, tänk stackarna som inte har några kläder era otacksamma jävlar. NI ÄR EN BÖRDA FÖR SAMHÄLLET. jag hade fortsatt men nu är jag så lack så jag går från datorn i stor vrede och hämtar en GB sandwich i frysen. återkommer

fan vad långt jag skriver
//Ivanes

Kommentarer
Postat av: spiderCOW

Emo is just an excuse for boys to act like girls
HATE IT OR LOVE IT!!

2007-08-29 @ 19:06:35
Postat av: C

säger du som fortfarande säger att jag ska färga mitt hår svart igen..

2007-09-22 @ 12:24:50
URL: http://brangzor.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0