Dekrim 2k7

Efter många om och men har jag bestämt mig för att bli kriminell igen. COMEBACK på dekrim

Mina Krimmar är skapade n we now rolling with the best!
hädan efter hänger jag med dom tunga grabbarna på eastside...
Mina gubbar är Kukslyna som är ligist, 19 i respekt och massa pengar till drugs n bitches, sen Fukkaduck som är fifflare med pottfrilla och 5 i respekt.
känns fan fint att bara back on track i det kriminella...

------------
oh fuck yeah!
Min comeback är helt sjuk.. Jag går in på Blue storm som klassas som en fattig pub, ändå är inträdet 50 jävla dollar. Här är 2 andra kriminella men ingen med stake nog att slå på mig.. jag klickar in på attack och väljer att misshandla Hizzle, Det gick skitbra och med blod svett och tårar vinner jag tillslut fighten och hizzle ligger på gatan och skriker på hjälp.. Nu när man nyss pissat Hizzle i munnen känner jag mig som en jävla kung. Jag bestämmer mig för att attakera en gång till. Då står det "DU DÖDADE HIZZLE" jeiiijjs.. och hans älgstudsare fick jag också :D:D  22 i respekt bitches... ´Greaaaaaaaaat!!! IM ON FIRE!

Catch u on the flipsyde.

-----------

Funderar på att ta över crazyangels kvarter med kukslynan, eller iallafall dra dit och misshandla skiten ur den galna jävla ängeln. vilket piss namn föresten!

Det är gjort och jag attakerar den jäveln med ett par saftiga slag som tar 5 i energi. "Blod, svett och tårar och skrik. Du vann till slut fighten! " YES +1 i respekt.
Jag försöker igen men "Ett pinsamt nederlag. Du förlorade... " och nu går det inte mer för min jävla energi är över och jag måste vänta tills nästa natt dvs kl 12 för att få ny.

loggar in på  fukkaduck istället fan..
men den jävla gubben är fan värdelös jag försöker knulla doris(my main hoe) men får istället sitta inne 2 nätter och betala 50 big ones.

-----------

Aj aj, du fick spö av slarver. Det gjorde ont. Du förlorade 1 respekt.

sen när jag skulle försöka nita den jäveln så blir det finkan i stället!

Du åkte fast för misshandel

Du blev tagen av polisen och ditt straff blev 3 nätter i fängelse.
Du fick även böta 50 $.

-----------

Min gubbe kukslynan har uppgraderas från ligist till skurk! badboiii!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0