Allt med tre hål borde brännas på bål

Tjejer är så jävla jobbiga. riktiga jävla cp idioter som tror dom är bäst och smartast på allt.. Dom klär sig som ett par jävla nollor fast dom går upp flera timmar innan skolan för allt ska vara perfekt. Sen sminkar dom sig över hela jävla huvet så man inte ska kunna se alla deras finnar och äckliga saker i huvet. jag pallar inte dom jävlarna är så jobbiga! GE MIG EN DOCKA, som bara ligger där och håller flabben!
Sen Maggan min lärare är fan en kräsen jävla idiot.
blev total sågad idag av henne för hon inte gillade min redovisning om pildammsparken + jag kollade inte upp  och faktan va inte så bra! VA NÖJD ATT JAG KOM TILL DIN JÄVLA TRÅKIGA HORLEKTION ISTÄLLET!!!!!!!!!!!!!!!

fy farao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0